Моделист Барнаул jas-shop
Я моделист
http://www.przemekk.pl

http://www.przemekk.pl

freeswimming.ru














Официальный сайт Алтайского клуба
стендового моделизма "ПластМастер"
http://modelistbarnaul.ru
Скачать прайс
ПЛАСТМАСТЕР КУПИТЬ
Меню сайта
 
Категории раздела
Авиация [64]
Автотранспорт [3]
Бронетехника [10]
Ж/Д транспорт [1]
Флот [3]
Миниатюры [13]
Диорамы [6]
Новинки в мире моделизма [6]
Наши новости [234]
 
Форма входа

 
Статистика
                                   
Всего чел. на сайте: 299
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0
Счетчики
Онлайн лист
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Cегодня нас посетили
 
Новое на форуме
 
Код кнопки 100x35:

Моделизм в Барнауле
Россия, Алтайский край, г. Барнаул, ул. Германа Титова 1а, 2 этаж, каб. 33. Тел: 8-913-025-73-10
Главная » 2012 » Февраль » 7 » I-200 (mig-1) Аргентина с нами!
17:08
I-200 (mig-1) Аргентина с нами!
Наш Аргентинский коллега, продолжает строить опытные прототипы. Давайте посмотрим, оценим.
The first design to achieve production status of an OKB (Experimental Construction Bureau) headed by Artem I Mikoyan and Mikhail Y Gurevich (the acronym "MiG" being derived from the two names), the MiG-1 was conceived as a high-altitude interceptor under the OKB's Izdeliye (Product) designation Kh. Also assigned the initial military designation I-200, the first of three prototypes was flown on 5 April 1940, attaining 648.5km/h at 6900m on the following 24 May. Second and third prototypes flew on 9 May and 6 June 1940 respectively, factory and state testing being performed in parallel, with the former completed on 25 August and the latter on 12 September 1940. The MiG-1 was powered by a 1350hp Mikulin AM-35A and carried an armament of one 12.7mm UBS and two 7.62mm ShKAS guns. Manoeuvrability and handling were considered inadequate, longitudinal stability and control responses were poor, and a programme of peripheral redesign paralleled manufacture of an initial batch of 100 aircraft, the last of which was completed in December 1940. The first eight MiG-1s had non-jettisonable side-hinged cockpit canopies, the remainder having jettisonable aft-sliding canopies. The first MiG-1 was delivered to a VVS regiment in April 1941, by which time this fighter had been supplanted in production by the MiG-3.
Категория: Авиация | Просмотров: 997 | Добавил: boroda
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Наша География
Друзья сайта
Моделизм!

От винта

Моё Хобби - Моделизм!

Моё Хобби - Моделизм!

Моё Хобби - Моделизм!

Моё Хобби - Моделизм!

Пожертвования
Яндекс деньги
Вы можете пожертвовать небольшую сумму денег,
которая поможет развитию и поддержанию сайта.

Реквизиты для пожертвований Номер кошелька Яндекс деньги. 41001369833686



АКИТКСМ "ПластМастер" © 2024
Design by Alexei Faranosov & SerjLab ©